HĽADÁME PROGRAMOVÉHO MANAŽÉRA

Miesto práce: Štúrova, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok / živnosť
Termín nástupu: január - február 2025
Mzdové podmienky (brutto): 2 000 EUR/mes. nástupný plat, časom možné zvýšenie

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Programový tím tvorí momentálne 12 ľudí: dvaja pre výber dobrovoľníkov, siedmi pre starostlivosť o BUDDY dvojice, programový manažér, odborníčka na kvalitu a dopad a odborná garantka. Aktuálne spolupracujeme približne s 30 CDR a 3 psychodiagnostickými centrami.

Primárnou úlohou je individuálne aj skupinové riadenie a sprevádzanie programového tímu s ambíciou vytvárať čo najlepšie podmienky pre dosahovanie strategických cieľov organizácie. Sekundárnou úlohou je zastupovanie programového tímu na celoorganizačnej úrovni a voči našim partnerom (najmä Centrá pre deti a rodiny).

Pracovná náplň konkrétnejšie:

  • spolupráca pri strategickom programovom plánovaní a stanovovaní kľúčových cieľov
  • plánovanie, realizácia, monitoring a rozvoj programových aktivít (výber dobrovoľníkov, vzdelávanie dobrovoľníkov, starostlivosť o BUDDY dvojice, bezpečnosť, kvalita a dopad),
  • realizácia výberových procesov do programového tímu a onboarding nových kolegov,
  • riadenie členov programového tímu,
  • udržiavanie prehľadného a dátovo korektného informačného systému a operačného programového manuálu,
  • zastupovanie programového tímu na celoorganizačných stretnutiach a poradách,
  • spolupráca s ďalšími členmi tímu (financie, marketing, prevádzka, ...)
  • zastupovanie programu pri stretnutiach s programovým partnermi (Centrá pre deti a rodiny, psychologické ambulancie, lektori vzdelávacích aktivít, ...),
  • obsahová spolupráca pri žiadostiach a vyúčtovaniach grantov,
  • návrh rozpočtu programového tímu na kalendárny rok a dodržiavanie schváleného rozpočtu,
  • iné súvisiace úlohy po dohode s priamym nadriadeným.

 

Zamestnanecké výhody, benefity

V programe BUDDY môžeš očakávať:

  • zmysluplnú prácu,
  • priateľský a ústretový pracovný kolektív,
  • pracovné prostredie, kde si vážime láskavosť, úprimnosť, empatiu, odbornosť, spoluprácu, kreativitu a vytrvalosť,
  • flexibilný pracovný čas, časť práce z homeoffice, Multisport kartu s príspevkom zamestnávateľa, podporu osobného vzdelávania a 5 dní voľna ročne navyše,
  • príležitosť angažovať sa v aktivitách organizácie aj za hranicami svojej pracovnej pozície,
  • výzvu pomôcť vybudovať stabilnú organizáciu s celoslovenským pôsobením.

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Táto práca je pre Teba, ak:

  • máš ukončené VŠ vzdelanie 2. stupňa,
  • máš aspoň 3-ročnú riadiacu a manažérsku skúsenosť v rastovej alebo veľkej organizácii/firme,
  • máš skúsenosť s našou alebo príbuznou témou,
  • individuálne aj skupinové sprevádzanie ľudí je tvojou silnou stránkou,
  • máš výborné organizačné a komunikačné zručnosti,
  • máš silnú motiváciu pre podporu vízie programu BUDDY,
  • si pozitívny, proaktívny a analytický človek, vieš trpezlivo počúvať a prispôsobiť svoje plány a vízie realite tímu a organizácie,
  • tvoj štýl práce je pokojný, stabilizujúci a nekonfliktný.

 

Výhodou môže byť:

  • osobná alebo pracovná skúsenosť s našou cieľovou skupinou - deťmi z Centier pre deti a rodiny,
  • skúsenosť s vedením hybridného tímu (mix ľudí prichádzajúcich do kancelárie + pracujúcich na diaľku).

 

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie do výberového procesu je nutné vyplniť >> TENTO FORMULÁR <<
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania je 20.10.2024, vybraných uchádzačov budeme kontaktovať najneskôr do 30.10.2024.