HĽADÁME PROGRAMOVÉHO MANAŽÉRA
Miesto práce: Štúrova, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok / živnosť
Termín nástupu: január - február 2025
Mzdové podmienky (brutto): 2 000 EUR/mes. nástupný plat, časom možné zvýšenie
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Programový tím tvorí momentálne 12 ľudí: dvaja pre výber dobrovoľníkov, siedmi pre starostlivosť o BUDDY dvojice, programový manažér, odborníčka na kvalitu a dopad a odborná garantka. Aktuálne spolupracujeme približne s 30 CDR a 3 psychodiagnostickými centrami.
Primárnou úlohou je individuálne aj skupinové riadenie a sprevádzanie programového tímu s ambíciou vytvárať čo najlepšie podmienky pre dosahovanie strategických cieľov organizácie. Sekundárnou úlohou je zastupovanie programového tímu na celoorganizačnej úrovni a voči našim partnerom (najmä Centrá pre deti a rodiny).
Pracovná náplň konkrétnejšie:
- spolupráca pri strategickom programovom plánovaní a stanovovaní kľúčových cieľov
- plánovanie, realizácia, monitoring a rozvoj programových aktivít (výber dobrovoľníkov, vzdelávanie dobrovoľníkov, starostlivosť o BUDDY dvojice, bezpečnosť, kvalita a dopad),
- realizácia výberových procesov do programového tímu a onboarding nových kolegov,
- riadenie členov programového tímu,
- udržiavanie prehľadného a dátovo korektného informačného systému a operačného programového manuálu,
- zastupovanie programového tímu na celoorganizačných stretnutiach a poradách,
- spolupráca s ďalšími členmi tímu (financie, marketing, prevádzka, ...)
- zastupovanie programu pri stretnutiach s programovým partnermi (Centrá pre deti a rodiny, psychologické ambulancie, lektori vzdelávacích aktivít, ...),
- obsahová spolupráca pri žiadostiach a vyúčtovaniach grantov,
- návrh rozpočtu programového tímu na kalendárny rok a dodržiavanie schváleného rozpočtu,
- iné súvisiace úlohy po dohode s priamym nadriadeným.
Zamestnanecké výhody, benefity
V programe BUDDY môžeš očakávať:
- zmysluplnú prácu,
- priateľský a ústretový pracovný kolektív,
- pracovné prostredie, kde si vážime láskavosť, úprimnosť, empatiu, odbornosť, spoluprácu, kreativitu a vytrvalosť,
- flexibilný pracovný čas, časť práce z homeoffice, Multisport kartu s príspevkom zamestnávateľa, podporu osobného vzdelávania a 5 dní voľna ročne navyše,
- príležitosť angažovať sa v aktivitách organizácie aj za hranicami svojej pracovnej pozície,
- výzvu pomôcť vybudovať stabilnú organizáciu s celoslovenským pôsobením.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Táto práca je pre Teba, ak:
- máš ukončené VŠ vzdelanie 2. stupňa,
- máš aspoň 3-ročnú riadiacu a manažérsku skúsenosť v rastovej alebo veľkej organizácii/firme,
- máš skúsenosť s našou alebo príbuznou témou,
- individuálne aj skupinové sprevádzanie ľudí je tvojou silnou stránkou,
- máš výborné organizačné a komunikačné zručnosti,
- máš silnú motiváciu pre podporu vízie programu BUDDY,
- si pozitívny, proaktívny a analytický človek, vieš trpezlivo počúvať a prispôsobiť svoje plány a vízie realite tímu a organizácie,
- tvoj štýl práce je pokojný, stabilizujúci a nekonfliktný.
Výhodou môže byť:
- osobná alebo pracovná skúsenosť s našou cieľovou skupinou - deťmi z Centier pre deti a rodiny,
- skúsenosť s vedením hybridného tímu (mix ľudí prichádzajúcich do kancelárie + pracujúcich na diaľku).
Informácie o výberovom konaní
Pre zaradenie do výberového procesu je nutné vyplniť >> TENTO FORMULÁR <<
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania je 20.10.2024, vybraných uchádzačov budeme kontaktovať najneskôr do 30.10.2024.