O celoslovenskom hľadaní BUDDY dobrovoľníkov

Veľmi sa tešíme, že v roku 2022 sme sa stali celoslovenskou organizáciou a už druhý rok hľadáme BUDDY dobrovoľníkov v každom kúte Slovenska. Vždy na jar a na jeseň spúšťame náborové kampane, vďaka ktorým sa nám darí zvyšovať nielen všeobecné povedomie o programe BUDDY, ale aj počet záujemcov o BUDDY dobrovoľníctvo.

V kampaňových vizuáloch či rádiospotoch však nevyužívame konkrétne tváre a mená detí, ale hravé ilustrácie a motivačné wordingy komunikujúce pozitívny vplyv BUDDY vzťahov na ich životy. Len tak totiž dokážeme chrániť identitu detí z centier pre deti a rodiny (bývalé detské domovy), ktoré by bez takýchto bezpečnostných opatrení mohli byť vystavené mediálnemu tlaku či nálepkovaniu zo strany spoločnosti.

V uplynulej jarnej kampani sme tieto naše kreslenky na sociálnych sieťach dokonca aj rozanimovali. Animáciu sme vytvorili aj chlapčenskej a dievčenskej verzii rádiospotu, ktorý ste tri týždne mohli počuť v troch najpočúvanejších slovenských rádiách. FUN rádio, Rádio Expres a Rádio VLNA ich pustili celkom 156-krát.

Kampaň sme doplnili natívnym článkom o tzv. BUDDYbuildingu, ktorý nám prezdieľali aj influenceri venujúci sa fitness a zdravému životnému štýlu. Ak ste o tomto trende, ktorý spája ľudí na Slovensku ešte nepočuli, môžete si o ňom prečítať tu: https://diva.aktuality.sk/clanok/jybE2of/buddybuilding-trend-ktory-spaja-ludi-na-slovensku/

Okrem tohto článku sa nám podarilo zrealizovať viacero PR výstupov, ktorých cieľom bolo bližšie vysvetliť program BUDDY, respektíve kampaň prebiehajúcu v digitále a rádiu.

Tie najlepšie mediálne výstupy si môžete pozrieť tu:

Jarnou kampaňou sa nám podarilo zasiahnuť 1,42 milióna unikátnych používateľov digitálnej populácie Slovenska vo veku 25-54 rokov a získať 60 prihlášok, z ktorých bolo 18 mužov a 42 žien. Medzi najzastúpenejšie kraje patrili Bratislavský, Žilinský, Košický a Banskobystrický. Veľmi sa tešíme z prognózy tohto roka, ktorá vyzerá tak, že sa nám pravdepodobne podarí mať dobrovoľníkov už v každom kraji Slovenska.

Program BUDDY podporil Nadačný fond Mercedes-Benz Financial v Nadácii Pontis.